מחשבים וסלולרי – ClickTak

השוואת מחירי מחשבים ניידים וסלולרי חינם וללא התחייבות

מחשבים ניידים: 10 מחשבים ניידים מומלצים לשנת 2023

השארת תגובה

עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק ב 2023, בחירת המחשב הנייד הנכון יכולה להיות משימה מעייפת אבל חשובה. בין אם אתה סטודנט, מקצועי, גיימר, או סתם זקוק למחשב לשימוש יומיומי. מתוך מחשבה על כך, ריכזנו רשימה של 10 מחשבים ניידים מומלצים הנותנים מענה לצרכים וטווחי תקציב שונים, כדי לעזור לפשט את תהליך רכישת המכשיר הבא שלך. ממחשבי אולטרה-בוק ועד 2 ב-1, מחשבים ניידים למשחקים ועד אפשרויות תקציב.

10 מחשבים ניידים מומלצים לשנת 2023

Dell XPS 13:


Dell XPS 13 הוא אולטרה-בוק בעל דירוג גבוה, המוערך בזכות העיצוב המלוטש, הביצועים הגבוהים וחיי הסוללה הארוכים שלו. הוא מופעל על ידי מעבדי Intel Core העדכניים ביותר ומגיע עם כונן מוצק לאחסון מהיר ואמין. התצוגה היא מסך מגע ברזולוציה גבוהה, מה שמקל על השימוש, והגודל הקומפקטי הופך אותה למושלם עבור אנשי מקצוע בדרכים.

למחיר הזול ביותר לנייד מסוג Dell XPS 13 >>

MacBook Air M2:


ה-MacBook Air M2 הוא המחשב הנייד החדש ביותר של אפל ברמת הכניסה והוא אופציה מצוינת עבור רוב האנשים הזקוקים למכשיר אמין ויעיל. הוא כולל את שבב M1 של אפל, המספק ביצועים מצוינים וחיי סוללה, ומגיע עם תצוגת רטינה למראה חי וברור. הוא קל משקל ונייד, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שתמיד בתנועה.

למחיר הזול ביותר לנייד מסוג MacBook Air M2 >>

HP Spectre x360:


ה-HP Spectre x360 הוא מחשב נייד 2 ב-1 המציע צדדיות מעולה, עם ציר של 360 מעלות המאפשר להשתמש בו כמחשב נייד, טאבלט או כל דבר שביניהם. הוא מופעל על ידי מעבדי Intel Core העדכניים ביותר ומגיע עם צג מגע ברזולוציה גבוהה. העיצוב אלגנטי ומסוגנן, וחיי הסוללה הארוכים הופכים אותו לאידיאלי עבור אנשי מקצוע שנמצאים תמיד בדרכים.

למחיר הזול ביותר למחשב נייד מסוג HP Spectre x360 >>

Razer Blade Pro 17:


ה-Razer Blade Pro 17 הוא מחשב נייד גיימינג מתקדם המציע ביצועים מצוינים ותצוגה באיכות גבוהה. הוא מופעל על ידי מעבדי Intel Core העדכניים ביותר והגרפיקה של NVIDIA, מה שהופך אותו למסוגל להתמודד עם משחקים תובעניים בקלות. העיצוב דק ומסוגנן, ואיכות הבנייה היא ברמה הגבוהה ביותר. מחשב נייד זה הוא בחירה מצוינת עבור גיימרים שרוצים מכשיר חזק ואמין.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon:


Lenovo ThinkPad X1 Carbon הוא מחשב נייד עסקי שזוכה להערכה רבה בזכות העיצוב העמיד, חיי הסוללה הארוכים והביצועים הגבוהים שלו. הוא מופעל על ידי מעבדי Intel Core העדכניים ביותר ומגיע עם כונן מוצק לאחסון מהיר ואמין. המקלדת נוחה להקלדה, והתצוגה ברורה ותוססת. מחשב נייד זה הוא בחירה מצוינת לאנשי מקצוע הזקוקים למכשיר אמין לעבודה.

למחיר הזול ביותר למחשב נייד מסוג Lenovo ThinkPad >>

Microsoft Surface Laptop 4:


Microsoft Surface Laptop 4 הוא מחשב נייד של Windows המציע ביצועים מצוינים ותצוגה באיכות גבוהה. הוא מופעל על ידי מעבדי Intel Core העדכניים ביותר ומגיע עם כונן מוצק לאחסון מהיר ואמין. העיצוב מסוגנן וקל משקל, וחיי הסוללה ארוכים. מחשב נייד זה הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מחשב נייד Windows בעל ביצועים גבוהים.

ASUS ROG Zephyrus G15:


ASUS ROG Zephyrus G15 הוא מחשב נייד גיימינג חסכוני המציע ביצועים מצוינים במחיר שלו. הוא מופעל על ידי מעבדי AMD Ryzen העדכניים ביותר והגרפיקה של NVIDIA, מה שהופך אותו למסוגל להתמודד עם משחקים תובעניים. העיצוב דק ומסוגנן, ואיכות הבנייה מוצקה. מחשב נייד זה הוא בחירה מצוינת עבור גיימרים שרוצים מכשיר חזק מבלי לשבור את הכיס.

למחיר הזול ביותר למחשב נייד מסוג ASUS ROG Zephyrus G15 >>

Acer Aspire 5:


Acer Aspire 5 הוא מחשב נייד מוזל המציע ביצועים טובים במחיר שלו. הוא מופעל על ידי מעבדי Intel Core העדכניים ביותר ומגיע עם כונן מוצק לאחסון מהיר ואמין. התצוגה ברורה ותוססת, וחיי הסוללה ארוכים. מחשב נייד זה הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מכשיר ידידותי לתקציב למשימות בסיסיות.

למחיר הזל ביותר למחשב נייד מסוג Acer Aspire 5 >>

LG Gram 17:


LG Gram 17 הוא מחשב נייד קל שזוכה להערכה רבה בזכות העיצוב הקל וחיי הסוללה הארוכים שלו. הוא מופעל על ידי מעבדי Intel Core העדכניים ביותר ומגיע עם כונן מוצק לאחסון מהיר ואמין. התצוגה ברורה.

כתיבת תגובה