מחשבים וסלולרי – ClickTak

השוואת מחירי מחשבים ניידים וסלולרי חינם וללא התחייבות

איחסון ותקלות חומרה

אחסון ותקלות חומרה.

פעילות האיוורור היא קריטית ללוח אם כדי שהקבלים והצ'יפים לא יתרחבו או יישרפו עם הזמן, במידה ואתם חוששים שאחד המאווררים לא עובד כראוי (קטן או גדול) אל תחשבו פעמיים ותחליפו אותו. מאווררים עולים בין 50 ל 100 ש"ח סה"כ והטיפול הזה שווה לטווח הרחוק.

 אחסנו את המחשב ככה שפתח המאווררים לא חסום על ידי הקיר או שולחן המחשב, אחת לתקופה פתחו את קופסת המחשב ונקו את האבק והשערות שהצטברו שם במהלך הזמן.

 המחשב נכבה ולא מצליחים להדליק אותו? ראשית בדקו את הספק החשמל לשקעים, נכון שזה נדוש אבל תופתעו לדעת שרוב המקרים נגמרים בזה שהחיבור לא היה מספיק חזק. הכל מחובר לשקעים ועדיין לא נדלק? יש צורך בטכנאי וסביר להניח שמדובר בהוצאה לא גדולה של החלפת ספק מתח שעולה בין 200 ל 250 שקלים. במידה והספק עובד טוב ועדיין המחשב לא נדלק כנראה שמדובר בלוח אם שעובד ל תקין, במקרה כזה העלויות גבוהות יותר ותיקון יכול להגיע ל 800 עד 1,000 שקלים, במקרים כאלו כדאי מאוד לשקול רכישת מחשב חדש.

 במידה והמחשב נדלק ואחת לכמה זמן הוא נכבה לבד, יש לבדוק האם לא מדובר בוירוסים ראה כתבה בנושא. במידה והגעתם למסקנה שאין מדובר בוירוס בצעו Repair בעזרת Windows במידה וגם זה לא עזר, בידקו אם אחד מחבורי ההתקן כגון USB או רמקולים מקצר את המחשב והאם יש רכיב אחד ספיציפי שגורם לקצר או חיבור אחד לא תקין במידה וכן פשוט אל תשתמשו בו, במידה ולא כנראה שמדובר בלוח אם שמתפקד לא טוב.

 המחשב לא מזהה דיסקים? ראשית יש לבדוק במנהל ההתקנים שמערכת ההפעלה מזהה את כונן הדיסקים, יכול להיות שמדבור בחיבורים רופפים בתוך קופסת המחשב וכדאי לבדוק את זה. אם לא עזר רצוי לעשות Repair בעזרת Windows, במידה ולא עזר כנראה שמדובר בכונן דיסקים לקוי שכדאי שטכנאי מוסמך יבדוק החלפה שלו.

 במידה ואתם מעוניינים בטכנאי מחשבים מנוסה ומקצועי השוו חינם וללא התחייבות מחירי הטכנאים בטלפון: 057-9418301

כתיבת תגובה