מחשבים וסלולרי – ClickTak

השוואת מחירי מחשבים ניידים וסלולרי חינם וללא התחייבות

מחשב נייד המתאים לעבודה מחוץ למשרד או כפרילנסר

השארת תגובה

לרוב מי שעובד בתחום הדיגיטל או במדיה או משווק דרך הרשתות החברתיות, גרפיקאים, אנשי עריכה ועוד עובדים כנוודים דיגיטלים ומכל מקום, הם יכולים לעבוד מבית הקפה מתחת לבית, או לטוס לתילאנד ולעבוד מול אחד החופים. אבל האתגרים הטכנולוגים נשארים במקומם, אז חקרנו איזה מחשבים ניידים מומלצים לעבודה מסוג זה?

נתחיל עם בעיות רשת ואבטחה – לרוב מי שעובד מחוץ לבית וברשתות פתוחות או ציבוריות, רמת האבטחה לא תהיה מושלמת, פתיחת נקודה חמה לרוב יכולה להיות יקרה, ולהוריד ממהירות גלישה.

חשמל – במסעדות, ברכבות לרוב יש שקעי חשמל וטעינה. אבל אם אתה מתכנן לעבוד מול הים, או בפארק אז שקעי חשמל לא יהיו זמינים ליום עבודה מלאה.

הסחות דעת – מי שעובד מחוץ לבית או למשרד מבין על מה מדובר, אתה יושב במסעדה פותח את הלפטופ ומתחיל לעבוד, הפרלמנט מתיישב לידך ומתחיל לקשקש על פוליטיקה וסדרי עולם, הטונים שלהם עולים ויורדים.

גישה לציוד הקפי – ישנם משאבים שאנחנו צריכים אותם לעיתים כעזרים חיצוניים במהלך העבודה, כגון מדפסת, נייר, עטים וכדומה

תפעול – מחשבים ניידים עשויים להיות מסורבלים, ומעבר בין מצבי עבודה, לצפייה בתוכן כגון סרטונים ובדיקות על התוצרים כמשתמש קצה לעיתים מקשה על העשייה.

האומנם אין מחשב נייד אחד שיכול לפתור את כל הבעיות והקשיים שיש לנוודים דיגיטלים ופרילנסרים בשיווק ובמדיות חברתיות, אבל מחשבי ה 2in1 בהחלט יכולים להקל על התהליך

אנחנו ממליצים את סדרת לנובו שיצאה עם סדרת מחשבים איכותיים ונוחים לעבודה שלא ממשרד ובתנועה, מחשבים ניידים דקים וקלים ובשילוב תצוגה טובה, סוללה חזקה ומגוון של חיבוריות, ומגע מסך שמאפשר מספר מצבי עבודה שונים.

לכל הדגמים, המחירים של המחשבים הניידים Lenovo IdeaPad 2-in-1

כתיבת תגובה