מחשבים וסלולרי – ClickTak

השוואת מחירי מחשבים ניידים וסלולרי חינם וללא התחייבות

מחשב נייד ללא מסך מגע Asus Zenbook 14 UX434FAC-A5058T – צבע כחול ב 4,174 ₪

השארת תגובה

מבצע לזמן מוגבל !!! מחשב נייד ללא מסך מגע Asus Zenbook 14 UX434FAC-A5058T – צבע כחול ב 4,174 ₪

מחשב נייד מבית Asus ללא מסך מגע בגודל 14.0 אינטש ברזולוציית FHD, מעבד Intel® Core™ i5-10210U 1.6GHz – 4.2GHz, זיכרון פנימי בנפח 8GB, כונן SSD בנפח 512GB וכולל מערכת הפעלה
ASUS.jpg

הקניה דרך KSP – ההנחה תינתן בקופת האתר !!!

לפרטים ורכישה
אחריות
אחריות יבואן רשמי לשנה אחת בבית הלקוח (איסוף והחזרה) על ידי אסוס ישראל, תמיכה טכנית בטלפון: 1-700-721177
הרחבת אחריות
ניתן להרחיב אחריות יצרן ע"י Asus בטלפון 054-9009004, או בקישור הבא.
באתר תתבקשו להזין קוד קופון ולקבל הנחה על מחיר המחירון.
הערה
מגיע עם תיק מעטפה בתוך האריזה במתנה !
שם דגם
UX434FAC-A5058T
סקירה
חזון יצירתי יצירתיות
יצירתיות. סגנון. חדשנות. אלו הן התכונות שמגדירות את ZenBook 14 החדש והאלגנטי. אחד מהמחשבים הניידים הקטנים ביותר בעולם בגודל 14 אינץ' הכולל מסך NanoEdge מהמם ונטול מסגרת ו-ScreenPad™ 2.0 מהפכני שמעניק לכם את החופש לגלות את העוצמה היצירתית שלכם.

העיצוב הקטן ביותר אי-פעם
ZenBook 14 פותח עידן חדש של עיצוב נייד במיוחד, הודות למארז קטן וקל במיוחד. ZenBook 14, עם מסך NanoEdge ארבע-צדדי, הוא אחד מהמחשבים הנישאים הקטנים ביותר בעולם בגודל 14 אינץ', שקטן ב-13% מהדור הקודם של ZenBook 14 ‏(UX430) — ומאפשר לכם לממש את החזון היצירתי שלכם בכל מקום!


יופי נשגב
עיצוב NanoEdge מיועד להעניק שטח מסך גדול יותר באזור קטן יותר וכולל שוליים דקים יותר בארבעת צדדיו שהופכים את המצגים החזותיים למרתקים יותר עם פחות הסחות דעת לעיניים. הוא אף כולל טכנולוגיית צפייה רחבה לתמונות ברורות עם צפייה גם בזוויות קיצוניות. ל-ZenBook 14 יש מסך צלול, נקי עם רזולוציה גבוהה שהופך את כל המצגים החזותיים למעולים, עם זוויות צפייה רחבות וצבעים חיים ומדויקים.

עוצב עבורכם
בכל דגם של ZenBook, הנוחות שלכם היא אחת מהעדיפויות העליונות שלנו. ZenBook 14 אף כולל ציר ErgoLift בלעדי, מלאכת מחשבת הנדסית שמיועדת להטיה אוטומטית של המקלדת למצב ההקלדה הנוח ביותר. וזה לא הכול: ההטיה שחושבה בזהירות משפרת גם את הקירור וגם את ביצועי האודיו.

אלגנטיות יוצאת דופן
עם זאת, מאום לא אבד מהסגנון המסורתי של ZenBook: גימור המתכת בלחיצה בהשראת Zen כל המכסה ומבחר של Royal Blu יוקרתי, ששופר עם תוספת של לוח עיצוב ניגודי Rose Gold מעל למקלדת, שמוסיף מגע של יוקרה. צבע Royal Blue האלגנטי מקבל השראה מהיופי של זריחה זהובה מעל לאוקיינוס בצבע כחול עמוק, עיצוב קלסי ומתוחכם.

מסך מגע חכם, השלב הבא
ScreenPad™ 2.0 משדרג את חוויית השימוש במחשבים נישאים רגילים, בכך שהוא מוסיפ מסך מגע משני שמשפר את הפרודוקטיביות ומעניק אינספור אפשרויות. הממשק האינטואיטיבי דמוי-הסמארטפון של מאפשר לנהל בקלות את המטלות וליצור זרימת עבודה חלקה משלך לריבוי-משימות. קיימות סדרה של אפליקציות שימושיות של ASUS שמיועדות לשפר את הפרודוקטיביות, לרבות Quick Key — אוטומציה בהקשה אחת של רצפי מקשים מורכבים — כולל Handwriting, ‏Number Key, ‏Doc Xpert, ‏Slide Xpert ו-Sheet Xpert.

אינספור אפשרויות
ScreenPad™ 2.0 מתאימה באופן חכם אפליקציות רבות במסך מגע בגודל 5.65 אינץ', וניתן להוסיף בקלות אפליקציות ל-ScreenPad לגישה מידית. חוויית השימוש ב-ScreenPad שעברה אופטימיזציה מבטיחה שהאפליקציות המועדפות עליכם, כגון Evernote®‎ ו-Spotify®‎, יפעלו באופן מושלם ומידי בצג המשני הזה, ללא צורך בגרסה ספציפית ל-ScreenPad. ASUS עובדת צמוד עם מפתחים מצד שלישי, לרבות מפתחת התוכנה לעריכת וידאו, Corel®‎, כדי למטב כלי אדפטציה של ScreenPad לקבלת הפרודוקטיביות האולטימטיבית — ויש עוד הרבה בדרך. מוכנים למהפכה של ScreenPad?

פרודוקטיביות ללא פשרות
לפרודוקטיביות קלה בתנועה, ZenBook 14 מצויד במקלדת עם תאורה אחורית שמעניקה חוויית הקלדה מצוינת. זוהי מלאכת מחשבת של ארגונומיה, עם האורך הנכון של מהלך מקשים. בנוסף, מספר מקשים חמים ייעודיים מעניקים לכם את הנוחות של צילום צילומי מסך או נעילת המחשב בלחיצה על מקש אחד.

ניידות ללא גבולות
סדרה מקיפה של חיבורי I/O בעלי ביצועים גבוהים מעניקה ל-ZenBook 14 קישוריות אולטימטיבית נטולת טרחה, שמעניקה ורסטיליות גמישה בין אם אתם במשרד או בדרכים. ה-Wi-Fi המשולב בקטגוריית gigabit מאפשר ליהנות מהורדות מהירות במיוחד וסטרימינג חלק עם טווח מוגדל וחיבורי רשת יציבים יותר מאי-פעם.

סוללה ליום שלם תומכת בסגנון חיים ללא הפסקה
ZenBook 14 מופעל בסוללה בקיבולת גבוהה שלא מאכזבת, ולא משנה עד כמה יום העבודה ארוך ותובעני. נסיעות ארוכות ופגישות ממושכות לא מהוות בעיה עבור ה-ZenBook 14, גם כשאין שקעי חשמל זמינים!

חוויית האודיו האולטימטיבית
כדי ליצור את הדור הבא של טכנולוגיית האודיו ASUS SonicMaster, צוות ASUS Golden Ear עבד עם מומחי האודיו המפורסמים לבית ולרכב, Harman Kardon. התוצאות מדהימות. שילוב מיוחד של חומרה מעולה – כולל טכנולוגיית הגברה חכמה שמעניקה צליל רם יותר ללא עיוות – ותוכנה שעוצבה בחוכמה ושמבטיחה ש-ZenBook 14 יעניק את חוויית האודיו האולטימטיבית.

המחשב הנישא שמזהה אתכם!
ZenBook 14 מאפשר לכם להישאר פרודוקטיביים במשך כל היום וכולל את העוזרות הקוליות, Alexa‏6 ו-Cortana, המסייעות לחסוך זמן ומאפשרות לכם לעשות יותר, בכל עת ובכל מקום. הוא אף כולל מצלמת אינפרה-אדום (IR) מתקדמת שמבטיחה התחברות מהירה ואמינה עם הפנים וללא ידיים באמצעות Windows Hello. לאחר שתחוו את הנוחות שבמחשוב ללא ידיים, לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו לפני כן!

קשוח במיוחד: עמידות ברמה צבאית
ZenBook 14 עוד בתקן הצבאי התובעני במיוחד MIL-STD-810G לאמינות ועמידות, ועבר משטר בדיקות מחמיר ביותר שכולל בדיקות מוארכות לפעולה בסביבות קשות, לרבות גבהים, טמפרטורות ולחות קיצוניים. הוא אף עבר את הבדיקות הפנימיות של ASUS למחשבים נישאים שעולים בהרבה על התקנים המקובלים בתעשייה
צבע
כחול
מעבד
Intel® Core™ i5-10210U Quad Core Processor, 6M Cache, 1.6 GHz up to 4.2 GHz
זיכרון
8GB LPDDR3 2133MHz Onboard
כונן קשיח
512GB M.2 SSD PCIe G3x2 NVMe
תצוגה
14 Inch LED-backlit Full HD (1920 x 1080) 16:9 slim-bezel NanoEdge display
Four-sided frameless NanoEdge design with 92% screen-to-body ratio
2.9 mm-thin side bezel and 3.3mm bottom bezel, 300nits
Wide 100% sRGB color gamut
178° wide-view technology
מאיץ גרפי
Intel® UHD Graphics
כונן אופטי
ללא
מצלמת רשת
3D IR HD camera
קורא טביעות אצבע
ללא
שמע
ASUS SonicMaster stereo audio system with surround-sound; smart amplifier for maximum audio performance
Array microphone with Cortana voice-recognition support
3.5mm headphone jack
Certified by Harman Kardon
תקשורת אלחוטית
Intel Wi-Fi 6 (802.11ax) (Dual band) 2*2
בלוטות
Yes, Built-in Bluetooth™ 5.0
Widi
ללא
מקלדת
מקלדת מוארת בעברית ובאנגלית
משטח מגע
5.65” FHD+ (2160 x 1080) Super IPS display
178˚ wide-view technology
Glass-covered for fingerprint and smudge resistance
Precision touchpad (PTP) technology supports up to four-finger smart gestures
חיבורים
1 x USB 3.1 Gen 2 Type-C™ (up to 10Gbps)
1 x USB 3.1 Gen 2 Type-A (up to 10Gbps)
1 x USB 2.0
1 x Standard HDMI
1 x MicroSD card reader
1 x Audio combo jack
1 x DC-in
קורא כרטיסים
1 x MicroSD Card
מערכת הפעלה
Windows 10 Home 64Bit (Hebrew, English, Russian, Spanish, Portugal, Greek)
משקל
Starting at 1.26 KG
מימדים
31.9cm (W) x 19.9cm (D) x 1.69cm (H) cm
סוללה
50Wh 3-cell lithium-polymer battery
ספק כח
45W AC Adapter

כתיבת תגובה